Saturday 5 September 2009

Imagine a long row of machines without any engineer in charge...

... All the pointers on the dials have already gone beyond the red arrow, and everything rushes madly on.

To fragment angielskiego tłumaczenia "Wariata i Zakonnicy" Witkacego. Kolejny Witkacy w Londynie. 14 - 20 września w budynku Westminster University na Regent Street.
Kevin Hayes, który zajmuje się organizacją i reżyserią spektaklu widział "Matkę" w Camden People's Theatre w styczniu. Zaprosił mnie do współpracy przy "Wariacie", miałem grać postać doktora Grüna. Wszystko potoczyło się jednak zupełnie inaczej.
Ubiegłą środową noc spędziłem z butelką wina i "Białą Gorączką". Snucie się po domu przy dźwiękach wiatru trwało do godziny piątej rano, po kilku godzinach obudził mnie telefon od Kevina (próby miałem zacząć w poniedziałek). Okazało się, że odpadł główny aktor i tym sposobem znalazłem się w roli Aleksandra Walpurga, czyli tytułowego wariata. Zniknęła praca, zniknęło wszystko, zalegam w pokoju i próbuję nauczyć się tej pięknej roli. Jeśli ktoś będzie w Londynie w tym czasie, zapraszam serdecznie.

http://www.witkacy2009.com

No comments:

Post a Comment